Hej!
Påsken är nu över och våren är officiellt här. Hoppas ni haft en fantastisk helg med massa god mat och återhämtning. Min helg har varit lugn och verkligen fylld av återhämtning. Yoga gör verkligen susen när man är lite sliten, fylls liksom av ett inre lugn. Jag har varit helt slut i flera veckor men försökt acceptera det. Tröttheten kom som en käftsmäll och har inte velat lämna. Idag är första dagen jag går med lättare steg och känner ett lugn i kroppen. Tack och lov för det. En trött Lisa innebär irritation, utbrott och gråt vilket är långt ifrån vart man mentalt vill befinna sig. Wiho, tur det släppt nu och jag känner mer tacksamhet till allt. Nu vänder vi vårtröttheten till glädje och energi!

Tänkte tipsa om min stora kärlek i matväg just nu, matbanan även kallad kokbanan. Världens godaste snacks eller mellanmål. Det smakar lite som potatischips, så gott. 

- Skala matbananen och skiva i tunna skivor
- Stek i rikligt med kokosolja och strö flingsalt över.
- Vänd när de är gyllenbruna och stek på andra sidan.
  Sedan är det bara att smaska!

 

Kommentera

Publiceras ej