Älskar dessa tofflor. Hur söta?! Mitt bäst spontanköp.
 
 
Godkväll eller snarare godmorgon i Sverige!
Idag har allt gått i ett vilket är super kul. Jag startade dagen här på hotellets gym som vanligt. Ett perfekt sätt att starta dagen på men saknar att gå till ett större gym där det är lite pass och rörelse, så ska försöka spana efter något i närheten. Jag har hittat ett yogaställe i närheten så dit ska jag ta mig snart och se om det är bra. Ska försöka ta en sak intaget. Just nu har jag ett grupparbete i den kursen jag studerar så försöker beta av endel innan det bär av till San fransisco om 2 dagar. Oscars föräldrar anlände idag så jag ska hänga med dem på en roadtrip i några dagar, så spännande. Eftermiddagen och kvällen spenderades i alla fall på Manhattan beach, mitt favorit ställe so far. Bilderna får tala för sig själv.. Imorgon är det äntligen seriepremiär. Det känns som det var evigheter sedan man kollade på hockey så det ser vi fram emot!!☀️

1 kommentarer

Lillemmish - mode - inspo - mamma

05 Oct 2017 07:23

ha en fortsätt bra torsdag

kramis

Kommentera

Publiceras ej