Godmorgon ♥
Jag startar dagen med en smoothie bowl gjord på blåbär, mandelmjölk, banan, avokado, lite kakao och chiafrön. Det toppade jag med kokos, chiafrön färsk frukt och mandelsmör. Mandelsmör är bland det bästa jag vet, likaså goda frukostar ;) Idag är det den femte dagen jag är ensam här hemma och fler kommer det bli. Oscar är iväg i nästan två veckor vilket känns som en evighet. Jag har dock börjat vänja mig och kunnat skapa rutiner vilket känns ganska viktigt. Alla dagar flyter annars lätt ihop med varandra och helgen blir mindre "rolig" och veckodagar mindre inrutade och "tråkiga", ja ni förstår vad jag menar. Det går inte klaga på att man inte får någon egentid här i alla fall men jag försöker fylla dagarna med saker jag tycker om och plugga ordentligt. Just nu läser jag folkhälsa ur ett globalt perspektiv som är en distanskurs. Det passar mig perfekt och kursen är intressant med mycket nytt som jag tidigare inte studerat. Så nu när jag är ensam ska jag plugga intensivt och göra alla uppgifter för att sedan vara ledig när Oscar är hemma. I eftermiddag ska jag dock ta mig till gymmet som jag precis fixat medlemskap på. Det är enormt stort men finns bra klasser från les mills konsceptet så jag känner mig lite "hemma" där. Idag ska jag prova något nytt pass, vi får se om det är något för mig! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej