Hej från ett soligt Los Angeles! 
För fyra dagar sedan var det äntligen dags att ta mitt pick och pack och flytta till andra sidan atlanten. Det var blandade känslor att åka efter en jobbigt sista månad i Jönköping men samtidigt så kul och spännande såklart. Flygningen gick bra men Oscar skulle spela match den dagen jag landade så jag fick släpa all min packning på flygplatsen själv och ta en taxi till hotellet. Stressade för att hinna säga hej till Oscar innan han lämnade för att åka till matchen. Snacka om svettigt i denna värme, men jag lyckades. Yay. Vi bor mer söderut i LA för tillfället på ett hotell, och det verkar som vi blir kvar här ett tag. Seriepremiären är om tre dagar, efter det hoppas vi veta mer. De senaste dagarna har vi gjort små utflyter till lite olika ställen. Allt från Santa Monica till Hermosa beach. Älskar maten och tillgängligheten till alla nyttigheter här, perfekt för ett freak som jag. Att köpa mat på Whole food är rena rama drömmen. Det är dock såå sjukt stort här & trafiken är galen. Vi får se hur det här ska gå. Nu ska jag duscha efter att varit några timmar i solen. Vi hörs ♥ 
 

Kommentera

Publiceras ej