Godmorgon! 
Jag har precis börjat vakna till här efter frukost och en stor kopp kaffe. Min kära mamma ringde och väckte mig imorse, hon tyckte nog att jag sovit tillräckligt när klockan närmade sig nio, haha. Imorse åkte Oscar på sin första riktiga roadtrip och kommer vara borta i två veckor och även hans föräldrar åker hem ikväll. Snacka om att det kommer bli tomt här nu när alla lämnar. Samtidigt ska det bli skönt med lite egentid så jag kan komma in i rutiner, hitta ett bra träningsställe och plocka iordning ordentligt i lägenheten. Tidigare har allting varit väldigt oklart med vart vi kommer bo och såvidare men nu när vi har ett ordentligt hem får man börja kika runt och utforska området ordentligt. Jag har inte hittat en enda ställe som har gott svart kaffe, men nu när man kan brygga det själv hemma kan man äntligen få njuta av en stark kopp kaffe. Det stämmer verkligen att man vet inte hur mycket man uppskattar något innan man får sakna det lite. Man får lära sig att uppskatta det lilla, haha. Nu ska jag iväg och se till att fixa ett gymkort så jag kan träna nu när jag är ensam. Ha en toppen dag (kväll/natt för er i sverige)! ♥  
 
 

Kommentera

Publiceras ej