Sitter just nu och kollar på ishockey här hemma. Idag möter dem toronto men ligger tyvärr under så vi får se hur det slutar. Dagen har gått sjukt fort och jag har hunnit med en hel del. Startade med plugg i några timmar för att sedan yoga i 90 minuter. Sedan blev det att laga lunch och äta ute på terrasen i solen där jag sedan spenderade några timmar. Jag har varit extremt dålig med yogan sedan jag flyttade men igår köpte jag äntligen en matta, yay! Det blev en Manduka denna gången och jag ska slita den väl, helst lite varje dag. Alla som köpt en ny yoga matta vet hur hemskt det är i början. Mattorna är väldigt hala att man glider  i varje övning, snacka om extra träning när man måste spänna hela kroppen för att slippa dra en ljumske eller hamna i spagat. Jag ska försöka få till en yta med havssalt, det ska tydligen vara bra. Jag köpte den på en yoga studio och ska nog prova att yoga där lite framöver. Jag var i alla fall extremt nöjd när jag bar hem den! :) 
 

1 kommentarer

mammatillmirakel.blogg.se

04 Nov 2017 23:02

Så fin matta! Är Mandukkas bra? Kram

Kommentera

Publiceras ej